Overslaan en naar de inhoud gaan

Genomineerden DM Man/Vrouw van het Jaar bekend

De genomineerden voor de titel DM-man of -vrouw van het jaar 2005 zijn bekend.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dit jaar strijden om de titel:
- Aloys van de Rest, hoofd fondsenwerving Unicef en actiecoördinator Samenwerkende Hulporganisaties;
- Theo van de Kamp, e-marketing director van Sara Lee/Douwe Egberts;
- Marianne Robben, strategy director van Ara en auteur van het boek Dialogisch Denken;
- David Vink, directeur van Lost Boys;
- Bart Stomphorst, directeur en oprichter van Sandd;
- Egbert Jan van Bel, managing director van communicatie-adviesbureau Pleon en auteur van het boek Event Driven Marketing.

related partner content for mobile comes here

Op dinsdag 26 april tijdens het DM-feest van TCD2005 wordt de winnaar bekend gemaakt. De titel ‘DM-man of -vrouw van het jaar’ wordt toegekend aan een persoon die in de afgelopen twaalf maanden het DM-vak positief heeft onderscheiden. Het kan daarbij zowel gaan om een prestatie binnen zijn of haar organisatie, als om een prestatie die voor de gehele branche belangrijk is.

De shortlist is samengesteld door een adviesraad bestaande uit: Allard Frederiks, hoofdredacteur van Incentive; Arjo van der Gaag, hoofdredacteur van Adfo Direct; Paul Petermeijer, managing director van BBP; Dirk van der Steenhoven, directeur van DDMA; Peter Joziasse, manager innovatie management TPG Post en Annelies Velders, campagne manager KPN Mobile. De beoordeling door de adviesraad heeft plaatsgevonden aan de hand van de criteria visie, onderscheidendheid en vernieuwendheid, durf en resultaat. Vanaf 4 april kan het publiek stemmen op de zes genomineerden.

Afgelopen jaar ging de Award naar Alexander Singewald van Singewald Consultants Group, een adviesbureau voor vraagstukken op het gebied van de omgang met klant- en personeelsgegevens.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in