Genomineerden DM Man/Vrouw van het Jaar bekend
Dit jaar strijden om de titel:
- Aloys van de Rest, hoofd fondsenwerving Unicef en actiecoördinator Samenwerkende Hulporganisaties;
- Theo van de Kamp, e-marketing director van Sara Lee/Douwe Egberts;
- Marianne Robben, strategy director van Ara en auteur van het boek Dialogisch Denken;
- David Vink, directeur van Lost Boys;
- Bart Stomphorst, directeur en oprichter van Sandd;
- Egbert Jan van Bel, managing director van communicatie-adviesbureau Pleon en auteur van het boek Event Driven Marketing.
Op dinsdag 26 april tijdens het DM-feest van TCD2005 wordt de winnaar bekend gemaakt. De titel ‘DM-man of -vrouw van het jaar’ wordt toegekend aan een persoon die in de afgelopen twaalf maanden het DM-vak positief heeft onderscheiden. Het kan daarbij zowel gaan om een prestatie binnen zijn of haar organisatie, als om een prestatie die voor de gehele branche belangrijk is.
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaAccountmanager
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisDe shortlist is samengesteld door een adviesraad bestaande uit: Allard Frederiks, hoofdredacteur van Incentive; Arjo van der Gaag, hoofdredacteur van Adfo Direct; Paul Petermeijer, managing director van BBP; Dirk van der Steenhoven, directeur van DDMA; Peter Joziasse, manager innovatie management TPG Post en Annelies Velders, campagne manager KPN Mobile. De beoordeling door de adviesraad heeft plaatsgevonden aan de hand van de criteria visie, onderscheidendheid en vernieuwendheid, durf en resultaat. Vanaf 4 april kan het publiek stemmen op de zes genomineerden.
Afgelopen jaar ging de Award naar Alexander Singewald van Singewald Consultants Group, een adviesbureau voor vraagstukken op het gebied van de omgang met klant- en personeelsgegevens.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid