Overslaan en naar de inhoud gaan

Gezamenlijk frequent flyerprogramma KLM en Air France

In juni 2005 worden voor het eerst in de luchtvaartgeschiedenis de Frequent Flyer programma's van twee grote Europese…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Met tien miljoen deelnemers is Flying Blue een belangrijk instrument van de Customer Relations Management programma's van beide luchtvaartmaatschappijen om trouwe klanten te belonen en service te bieden, ongeacht de luchtvaartmaatschappij waarmee ze vliegen.

related partner content for mobile comes here

Het nieuwe programma is een integraal onderdeel van de wereldwijde strategie met betrekking tot het Customer Relations Management van de Air France - KLM Groep. Deze strategie is gebaseerd op het principe ‘één groep, twee luchtvaartmaatschappijen’ en is op de eerste plaats gericht op de belangen en de service van de 66 miljoen klanten. Het programma is zowel innovatief als gemakkelijk in gebruik. Er zijn vier deelnemersniveaus – Ivory, Silver, Gold en Platinum. Flying Blue zorgt ervoor dat deelnemers maximaal profiteren van voordelen van de gecombineerde netwerken van Air France en KLM.
Kaarthouders van Fréquence Plus en Flying Dutchman worden automatisch deelnemers van het nieuwe programma en behouden alle miles die ze tot nu toe hebben verzameld.

Samen met meer dan 30 airline partners biedt Flying Blue klanten de mogelijkheid miles te verdienen en daarmee van voordelen te genieten op de 18.000 dagelijkse vluchten naar 900 bestemmingen. Daarnaast hebben ongeveer 100 non-airline partners zich bij het programma aangesloten, waardoor de mogelijkheden om miles te verdienen en te gebruiken zijn verruimd.

De fusieovereenkomst die in september 2003 werd ondertekend door Air France en KLM leidde in mei 2004 tot het ontstaan van Europa's leidende luchtvaartgroep. De Groep bestaat uit een houdstermaatschappij en twee luchtvaartmaatschappijen die hun handelsmerken, identiteiten en drie kernactiviteiten behouden. De nieuwe Groep vertegenwoordigt nu 106.000 werknemers, 66,3 miljoen passagiers, 225 bestemmingen en een vloot van 556 vliegtuigen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in