Overslaan en naar de inhoud gaan

Contentmarketing-startup voor het mkb

CopyRobin wil professionele contentmarketing bereikbaar maken voor het mkb.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dat is het idee achter , de startup van Eric van Hall van internetbureau Mediaweb.

related partner content for mobile comes here

&;Voor de meeste mkb-ondernemers is het goed bijhouden van de inhoud van hun website problematisch,&; zegt Van Hall: &;De oorzaak is vaak gebrek aan tijd, geld, inspiratie of schrijfvaardigheid en het probleem is nu extra actueel vanwege de steeds hogere eisen die Google stelt aan de kwaliteit, relevantie en regelmatige aanpassing van de inhoud van websites.&;  

Bedrijven kunnen bij CopyRobin terecht voor zowel (eind)redactie van bestaande teksten als de creatie van nieuwe, originele teksten.

De startup werkt als een ‘service as a service’, waarop bedrijven zich tegen een maandbedrag kunnen abonneren. 

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in