(Campagne) Nieuwe commercials voor Inshared
Inshared richtte zich met de vorige campagnes met name op het vergroten van de naamsbekendheid. Nu is de verzekeringsmaatschappij klaar voor de volgende stap.
De vorige campagnes richtten zich met name op het vergroten van de naamsbekendheid en het laden van de slogan “We All Benefit”.
Vacatures
Accountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen Huis
Maar InShared zegt nu klaar te zijn voor een verdiepingsslag, waarbij het ‘premie terug’- concept beter wordt uitgelegd.
Want dat is de propositie van InShared: ‘Als er minder schade wordt uitgekeerd dan verwacht, vloeit er een deel van de premie terug naar de klant. Dat wil zeggen, de klant die schadevrij is gebleven.
Acteurs in de commercials vertellen hoe zij zelf hopen schade te voorkomen en dus wat premie retour te krijgen.
Creatie: DDB
De commercials worden tot en met 29 juli in de namiddag en avond uitgezonden op RTL, de zenders van de Publieke Omroep en National Geographic.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid