Overslaan en naar de inhoud gaan

(Campagne) Nieuwe commercials voor Inshared

Inshared richtte zich met de vorige campagnes met name op het vergroten van de naamsbekendheid. Nu is de verzekeringsmaatschappij klaar…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

richtte zich met de vorige campagnes met name op het vergroten van de naamsbekendheid. Nu is de verzekeringsmaatschappij klaar voor de volgende stap.

related partner content for mobile comes here

De vorige campagnes richtten zich met name op het vergroten van de naamsbekendheid en het laden van de slogan “We All Benefit”.

Maar InShared zegt nu klaar te zijn voor een verdiepingsslag, waarbij het ‘premie terug’- concept beter wordt uitgelegd.
Want dat is de propositie van InShared: ‘Als er minder schade wordt uitgekeerd dan verwacht, vloeit er een deel van de premie terug naar de klant. Dat wil zeggen, de klant die schadevrij is gebleven.

Acteurs in de commercials vertellen hoe zij zelf hopen schade te voorkomen en dus wat premie retour te krijgen.

Creatie: DDB

De commercials worden tot en met 29 juli in de namiddag en avond uitgezonden op RTL, de zenders van de Publieke Omroep en National Geographic.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in