Overslaan en naar de inhoud gaan

Beslist.nl met derde commercial rond thema ‘Beslissen met zekerheid’

Het kopen van hardloopschoenen staat centraal in de nieuwe commercial van de retailer.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De commercial is onderdeel van een branding campagne met het thema ‘Beslissen met zekerheid’. Beslist.nl sluit de commercial af met een add-on waarin het online winkelcentrum de winnaars feliciteert van de eerste editie van de beslist.nl Webshop Awards. De commercial wordt doorgevoerd op radio en online en is getest aan de hand van neurocognitieve inzichten. Tijdens het productieproces van de commercials is de activiteit van het brein van kijkers gedetailleerd in kaart is gebracht en geanalyseerd.

Met de campagne wil het online winkelcentrum zijn merkbekendheid verder vergroten en direct verkeer genereren, door koppelingen te maken tussen online shoppen en het merk beslist.nl. 

In de derde commercial van de campagne is een hoofdrol weggelegd voor de productcategorie hardloopschoenen. Hiermee wil beslist.nl inhaken op het toenemende aantal ‘runners’ in Nederland en op de grote vraag naar hardloopschoenen en sportartikelen in de eerste weken van het nieuwe jaar. 

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

Credits
Bureau: Open Now
Research: Neurensics, SAMR
Creatie: Léon van Hooijdonk, Hylke Kuyper
Account: Sandra Burger
Regisseur: Wannes Destoop
Productie: In Case of Fire
Muziek en geluid: Sound Circus
Online: StormMC, Storm Insights
Beslist.nl: Simon Kram

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in