Overslaan en naar de inhoud gaan

Audax geeft het toe: HP/De Tijd gaat tweewekelijks

Vanmiddag ging er al een newsalert uit van de collegae van Adformatie.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Vanmiddag ging er al een uit van de collegae van Adformatie.

related partner content for mobile comes here

Nu wordt het ook door uitgever toegegeven: HP/De Tijd gaat in frequentie terug van wekelijks naar tweewekelijks.

Is dit de dood in de pot? Lijkt niet bepaald een teken van kracht?.

Voor de volledigheid: hierbij het volledige bericht van Audax. De uitgever klinkt een beetje verbolgen:

(Pers)bericht naar aanleiding van publicatie(s) over voorgenomen wijzigingen in formule en verschijningsfrequentie van HP/De Tijd

De directie van Audax en Audax Publishing is strikt vertrouwelijk in gesprek met de hoofdredactie van HP/De Tijd over haar idee HP/De Tijd te transformeren naar een modern en sneller crossmediaal-medium, door uitingen mede via internet, radio en tv en door een 14-daagse printverschijning.

In het kader van deze gesprekken heeft de directie, ter voorbereiding op de procedurele stappen die moeten worden genomen indien dergelijke ideeën worden omgezet naar plannen, vertrouwelijk een memorandum dienaangaande aan de hoofdredactie verstrekt.

De hoofdredactie van HP/De Tijd, de directie van Audax Publishing en de hoofddirectie van Audax betreuren het dat personen de vertrouwelijkheid die bij dergelijke procedures in acht dient te worden genomen, hebben geschonden.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in