Overslaan en naar de inhoud gaan

Ambient media

Origineel en verrassend. Dat zijn de sterke kanten van ambient media. Hoewel ze vaak speels zijn, mogen ze best serieus worden genomen.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Ambient media zijn er in allerlei varianten, en dat is ook de kracht ervan. Doordat de dragers origineel zijn, verrassen ze de consument. Die onthoudt de boodschap daardoor beter. Ambient media werden lang vooral gezien als een ludieke manier om aandacht te trekken. Niet iedereen nam ze even serieus. Bovendien ontbrak het aan data waarmee het effect kon worden aangetoond. Dat begint te veranderen: er komt meer onderzoek beschikbaar. Ambient media worden meer en meer beschouwd als volwassen tools om een merk te versterken.

bron: Werben & Verkaufen

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee
Renush

Many games use actual ambitions and historical events to drive their stories. those characters and play solitaire places can then spark a child's interest in discovering more about the culture.

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in