
Yolanda van Die is aangesteld als de nieuwe interim chief marketing officer (brand, experience, marketing) van Centraal Beheer. Dat meldt Van Die vanmiddag op haar eigen LinkedIn-pagina.
Ze komt over van ING, waar ze tot begin dit jaar eveneens als chief marketing officer werkzaam was. Bij haar nieuwe werkgever staat ze voor de opdracht om de merken Centraal Beheer, FBTO en Avéro Achmea 'naar een hoger niveau te tillen' en daarnaast het ontwikkelen van de marketing- en communicatiestrategie in lijn met 'marketing of the future', aldus Van Die op LinkedIn.
Van Die neemt het stokje over van Peggy Spaapen, die Centraal Beheer recent na elf jaar heeft verlaten. De 'match' met Centraal Beheer is gemaakt door recruiter Bob van Es van Van Es Search. Hoelang de interim-rol vervuld moet worden, is niet duidelijk.
Van Die: 'De merken van Centraal Beheer hebben een rijke historie. Denk bijvoorbeeld aan 'Even Apeldoorn Bellen' van Centraal Beheer, 'Jij kiest FBTO' en Avéro Achmea met oplossingen voor iedere ondernemer. Met mijn passie voor merken en mensen heb ik een opdracht die mij op het lijf geschreven is.'
Vacatures
Creatieve Marketing Communicatie medewerker
Stichting Federatie Financieel PlannersCommunicatieadviseur – Buurtteam Zuidoost & Weesp-Driemond (40 uur)
B&ACommunicatieadviseur (28-38 uur)
CAOPVoor CMO's en marketingdirecteuren organiseert Sijthoff op 15 mei voor de vijfde keer CMO Day in de Koepel in Haarlem. Het thema is dit jaar: breaking barriers, creating opportunities. CMO's balanceren tussen technologie en creativiteit en moeten kunnen denken voorbij data. Empathisch leiderschap is een voorwaarde. Samen met de CMO Community en een line-up van topsprekers verkennen we nieuwe en gedurfde ideeën om traditionele strategieën te doorbreken. CMO’s en marketing directors kunnen zich via Chiefmarketing.nl aanmelden voor deze dag.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee