Overslaan en naar de inhoud gaan

Yolanda van Die volgt Peggy Spaapen op als marketingbaas Centraal Beheer

Het betreft een interim-rol.
yolanda
Yolanda van Die (via LinkedIn van Van Die).
yolanda
Yolanda van Die (via LinkedIn van Van Die).

Yolanda van Die is aangesteld als de nieuwe interim chief marketing officer (brand, experience, marketing) van Centraal Beheer. Dat meldt Van Die vanmiddag op haar eigen LinkedIn-pagina.

Ze komt over van ING, waar ze tot begin dit jaar eveneens als chief marketing officer werkzaam was. Bij haar nieuwe werkgever staat ze voor de opdracht om de merken Centraal Beheer, FBTO en Avéro Achmea 'naar een hoger niveau te tillen' en daarnaast het ontwikkelen van de marketing- en communicatiestrategie in lijn met 'marketing of the future', aldus Van Die op LinkedIn.

Van Die neemt het stokje over van Peggy Spaapen, die Centraal Beheer recent na elf jaar heeft verlaten. De 'match' met Centraal Beheer is gemaakt door recruiter Bob van Es van Van Es Search. Hoelang de interim-rol vervuld moet worden, is niet duidelijk.

Van Die: 'De merken van Centraal Beheer hebben een rijke historie. Denk bijvoorbeeld aan 'Even Apeldoorn Bellen' van Centraal Beheer, 'Jij kiest FBTO' en Avéro Achmea met oplossingen voor iedere ondernemer. Met mijn passie voor merken en mensen heb ik een opdracht die mij op het lijf geschreven is.'

Voor CMO's en marketingdirecteuren organiseert Sijthoff op 15 mei voor de vijfde keer CMO Day in de Koepel in Haarlem. Het thema is dit jaar: breaking barriers, creating opportunities. CMO's balanceren tussen technologie en creativiteit en moeten kunnen denken voorbij data. Empathisch leiderschap is een voorwaarde. Samen met de CMO Community en een line-up van topsprekers verkennen we nieuwe en gedurfde ideeën om traditionele strategieën te doorbreken. CMO’s en marketing directors kunnen zich via Chiefmarketing.nl aanmelden voor deze dag.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in