
De agency-wereld is onvoorspelbaar en er bestaat geen blauwdruk voor succes. Daarom bestaat de videopodcast Agency Life, voor agency-leiders en creatieven die willen groeien. Het ondertussen tiende seizoen geeft de microfoon aan opiniemakers, eindbazen en jonge wolven die vooruit gaan ondanks de onzekerheid. Sommigen met nieuwe ideeën, anderen met vergeten waarheden. Dat levert elke twee weken een boeiend gesprek op dat aan het denken zet en je helpt bij het runnen van een agency.
Seizoen 10: 'Unscripted'
Elke aflevering biedt een ander perspectief op de vraagstukken en de dynamiek binnen de agencywereld, met slimme agency-experts uit Nederland, België, het VK en de VS. Dit kan je zien en horen in de eerste vijf afleveringen:
Wat is jouw bureau écht waard? The art of agency (e)valuation - Maurits Odekerken (Investec) en Tom Bogaert (may&april) bespreken de waarde van een bureau en hoe je die kan verhogen, of je nu wil verkopen of wil groeien.
Hoe overleef je als bureau de AI-revolutie? - Wesley ter Haar van .monks en S4Capital deelt zijn visie op de magie en de disruptie van AI op de creatieve industrie.
The Big Squeeze - Consultant Michael Farmer (Farmer & Co) legt uit hoe consolidatie bureaus onder druk zet en waarom onafhankelijkheid soms de beste keuze is.
Financieel Fit - De Brit Mark Probert (Cactus, Agencynomics) deelt zijn inzichten over wat bureaus nodig hebben om gezond te kunnen groeien.
Sink or Swim - Puck de Mol van Otterloo (N=5) en Tristan Albers (GoSpooky) bespreken waarom 'talent in het diepe gooien' niet altijd optimaal is voor bureaus.
De komende maanden komen onder andere Bart De Waele
(ex-Duke & Grace, nu IKAg) en Alexander Synhaeve (Tomorrow) aan bod. Je vindt de Agency Life-podcast op de Agency Life-website of je favoriete podcastplatform.
Geen enkele aflevering missen? Schrijf je dan in op de Agency Life-nieuwsbrief: elke twee weken een nieuwe videopodcast, plus de beste agency-content van LinkedIn.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee