Overslaan en naar de inhoud gaan

Van marketingdoel naar echte purpose

Hoe kunnen ‘beter voor mij’ en ‘beter voor de wereld’ hand in hand gaan? Ontdek het tijdens de gratis clinic op 19 februari.
Partner
Beeckestijn Business School

Werk verandert continu en dat vraagt om de juiste kennis en skills. Beeckestijn Business School helpt hiermee. Met compacte en praktische programma’s op verschillende niveaus binnen digital, marketing, cx, data en communicatie door 100% vakexperts.

Clinic bij Beeckestijn Business School
Clinic bij Beeckestijn Business School

In de wereld van vandaag moeten organisaties geen keuze meer maken tussen ‘wij’ voor een betere wereld of ‘ik’ voor zoveel mogelijk winst. Vandaag moet je niet langer kiezen tussen ik en wij. Drie transformaties (technologie, duurzaamheid, menselijke waarden) hebben de wereld in transitie geschopt. Het levert diepgaande verandering op in de wereld van merken, bedrijven en organisaties. Ondernemingen worden socialer. Organisaties worden ondernemender. Omdat ze willen. Omdat ze moeten.

Beeckestijn Business School nodigt je graag uit voor de gratis clinic "Van marketingdoel naar echte purpose" door Herman Toch op 19 februari van 13:00 - 15:00.

Wat kun je verwachten?

In een wereld waarin steeds meer ondernemingen en organisaties beseffen dat wat veranderingen aanbrengen in het systeem niet zal volstaan om te kunnen blijven bestaan en dat er nood is aan een nieuw systeem, is het boek van Herman en Ann in ieder geval een mooie richtingwijzer.

Aan de hand van zeven troeven legt Herman uit hoe je de ‘positive sum game’ kunt spelen. De centrale vraag is hoe ‘beter voor mij’ en ‘beter voor de wereld’ hand in hand kunnen en moeten gaan.

- TROEF 1: WAAR STAAN WE VOOR?
- TROEF 2: WAAR GAAN WE VOOR?
- TROEF 3: IDENTITEIT, CULTUUR EN REPUTATIE OP ÉÉN LIJN
- TROEF 4: ARMY OF FRIENDS
- TROEF 5: DE TRANSFORMATIONELE KLANTERVARING
- TROEF 6: DE TRANSFORMATIONELE WERKNEMERSERVARING
- TROEF 7: HET PURPOSE GEDREVEN ECOSYSTEEM

Positieve boodschappen mogen een stuk steviger in de kijker worden gezet. Organisaties beseffen te weinig dat ze daarvoor over een ‘army of friends’ beschikken dat enorm veel teweeg kan brengen. Hoe, dat leer je tijdens deze gratis clinic.

Over Herman Toch

Herman begon zijn carrière als assistent aan de Vlerick Leuven Gent Management School. Hij deed o.a. internationale ervaring op als VP Global Marketing bij Douwe Egberts en was Global CEO van Censydiam. Herman Toch en zijn partner Ann Maes helpen vanuit FLRISH bedrijven en organisaties om op basis van de pijlers ‘betekenis’ en ‘aandacht’ het ‘positive sum game’ te spelen en… te winnen. 

Aanmelden

Deze clinic is al geweest. Het is niet meer mogelijk om je aan te melden.

Kom op woensdag 19 februari 2020 naar deze gratis clinic bij Beeckestijn Business School. De clinic wordt gehouden van 13:00 – 15:00 uur bij Beeckestijn Business School, Leusderend 30, 3832 RC te Leusden. 

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Partner
Beeckestijn Business School

Werk verandert continu en dat vraagt om de juiste kennis en skills. Beeckestijn Business School helpt hiermee. Met compacte en praktische programma’s op verschillende niveaus binnen digital, marketing, cx, data en communicatie door 100% vakexperts.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in