Overslaan en naar de inhoud gaan

Hoe trek je de aandacht in de zoekresultaten?

Bij het schrijven van webteksten moet je ook rekening houden met zoekmachines. Maar hoe doe je dat?
Partner
Beeckestijn Business School

Werk verandert continu en dat vraagt om de juiste kennis en skills. Beeckestijn Business School helpt hiermee. Met compacte en praktische programma’s op verschillende niveaus binnen digital, marketing, cx, data en communicatie door 100% vakexperts.

Hoe val je op in zoekmachines?
© Schrijven voor SEO
Hoe val je op in zoekmachines?
© Schrijven voor SEO

In de training Schrijven voor SEO bij Beeckestijn Business School begin je met het bepalen van een haalbare zoekterm. Met die zoekterm in gedachte schrijf je tekst die bedoeld is voor je lezers. Daarna optimaliseer je de tekst pas voor zoekmachines. Tenslotte leer je hoe je een wervende teaser schrijft om aandacht te trekken in de zoekresultaten.

Je leert in één dag:

- Hoe je vooraf een haalbare zoekterm bepaalt
- Je kansen voor een toppositie in te schatten
- De vindbaarheid van je online teksten te vergroten
- Hoe je je SEO-teksten boeiend houdt voor je echte lezers
- Hoe je een wervende teaser maakt in zoekresultaten

Bekijk hier alle onderwerpen die tijdens de training aan bod komen

Stargarantie!

De training vindt definitief plaats op donderdag 10 oktober in Leusden

Meer informatie

Ben je benieuwd of deze training iets voor jou is? Lees meer informatie op de website.

Beeckestijn Business School geeft regelmatig clinics over diverse onderwerpen en publiceert regelmatig nieuwe kennisdocumenten in de vorm van whitepapers. Deze clinics en whitepapers zijn voor iedereen gratis bij te wonen of te downloaden via de site van Beeckestijn Business School. Beeckestijn Business School doet dit in het verlengde van haar opleidingen. #kennisdelen gaat verder dan alleen de opleidingen en de bijhorende colleges.

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Partner
Beeckestijn Business School

Werk verandert continu en dat vraagt om de juiste kennis en skills. Beeckestijn Business School helpt hiermee. Met compacte en praktische programma’s op verschillende niveaus binnen digital, marketing, cx, data en communicatie door 100% vakexperts.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in