Overslaan en naar de inhoud gaan

Update je digital marketing kennis tijdens Digital Marketing in 1 Day!

Digital marketing is constant in ontwikkeling. Tijdens Digital Marketing in 1 Day op 21 november ben je in één dag weer helemaal…
Partner
Beeckestijn Business School

Werk verandert continu en dat vraagt om de juiste kennis en skills. Beeckestijn Business School helpt hiermee. Met compacte en praktische programma’s op verschillende niveaus binnen digital, marketing, cx, data en communicatie door 100% vakexperts.

Digital Marketing in 1 Day 2018
© Digital Marketing in 1 Day 2018
Digital Marketing in 1 Day 2018
© Digital Marketing in 1 Day 2018

Digital marketing is constant in ontwikkeling. Let je een moment niet op dan ziet de wereld er opeens heel anders uit.

Op 21 november staat er weer een berg inspiratie voor je klaar tijdens de elfde editie van Digital Marketing in 1 Day. Hét digital marketing event waar de marcom-professional van nu bij moet zijn. Met (internationale) keynotes, speciale B2B cases, workshops en stand-up sessies tijdens de lunch. Mis het niet!

Enkele thema's die centraal staan tijdens deze dag:

- Digital branding
- Voice & Chat
- B2B cases
- Growth Hacking
- Influences
- Data Driven
- Digital Advertising

Een greep uit het programma:

- Tim Lammers; marketing manager bij Burgers' zoo: Dinopak Twente Airport: Hoe bereik je snel 35.000 kinderen online met een klein budget?

- Patrick Vroklage; Manger customer journey bij FBTO: Mobile First, wat betekent dit voor een verzekeraar?

- Coen Wiers; Sr. product manager Customer Relavance bij Rabobank: Hoe gebruik je Artificial Intelligence in het persoonlijker maken van je digital marketing?

- Ev Liu; Oprichter Straw by Straw: De Rol van Purpose binnen Digital Marketing

Bekijk hier het volledige programma »

Gratis boek!

Iedere bezoeker ontvangt een exemplaar van het nieuwste boek 'Digital Marketing Pinball' van Daniël Markus!

Meld je aan met korting!

Als partner van dit event mag Beeckestijn Business School je €50 korting aanbieden. Gebruik hiervoor code BBSDIM50 bij het aanmelden.

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Partner
Beeckestijn Business School

Werk verandert continu en dat vraagt om de juiste kennis en skills. Beeckestijn Business School helpt hiermee. Met compacte en praktische programma’s op verschillende niveaus binnen digital, marketing, cx, data en communicatie door 100% vakexperts.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in