Overslaan en naar de inhoud gaan

Clinic: Breng je online marketing strategie in kaart met het MAGIC model

Hoe zorg je dat je met de juiste kanalen en de juiste boodschap de juiste doelgroep bereikt? Ontdek het tijdens de clinic op 15 november.
Partner
Beeckestijn Business School

Werk verandert continu en dat vraagt om de juiste kennis en skills. Beeckestijn Business School helpt hiermee. Met compacte en praktische programma’s op verschillende niveaus binnen digital, marketing, cx, data en communicatie door 100% vakexperts.

Clinic bij Beeckestijn Business School
Clinic bij Beeckestijn Business School
Clinic bij Beeckestijn Business School
Clinic bij Beeckestijn Business School

Zet jij ook onlinemarketingkanalen in voor je campagnes? En weet je ook of dat wel de juiste kanalen voor jouw bedrijf zijn? En of je daarmee de juiste doelgroep bereikt? Op 15 november 2019 organiseert Beeckestijn Business School een interactieve clinic, waarin Olivier van Hees je meeneemt door het MAGIC-model, om zo je eigen strategie voor online marketing in kaart te brengen.

Beeckestijn Business School nodigt je graag uit voor de clinic ‘Breng je online marketing strategie in kaart met het MAGIC model‘ door Olivier van Hees op vrijdag 15 november van 13:00-15:00 uur bij Beeckestijn Business School in Leusden.

Veel bedrijven investeren tegenwoordig een groot gedeelte van hun marketing budget aan online marketing campagnes. Maar hoe weet je nou zeker of je de juiste kanalen aan het inzetten bent? En spreek je wel de juiste doelgroep met de juiste boodschap aan? En welke campagnes leveren nou eigenlijk het meeste rendement op?

MAGIC model

Het MAGIC model van Amsterdam Web Consulting is er opgericht om jouw organisatie te helpen deze vragen te beantwoorden. Via de vijf letters van het MAGIC model (Message, Audience, Goal, Investment en Channels) gaan we stap voor stap jouw digital marketing strategie invulling geven.

Wat kun je verwachten?

Tijdens de clinic komt het volgende aan bod:

- Wat is het MAGIC model precies?
- Uit welke behoefte is dit model ontstaan?
- Hoe gebruik je dit model in de praktijk?
- Welke succes verhalen uit de praktijk zijn er?
- Hoe zou dit model jouw organisatie kunnen helpen?

De clinic is met name interessant voor:

- Marketing managers die verantwoordelijk zijn voor de marketing strategie van een bedrijf.
- Marketing professionals die willen begrijpen hoe alle onderdelen van een marketing strategie op elkaar ingrijpen.

Over de spreker

Olivier van Hees heeft een ingenieurs achtergrond en meer dan 12 jaar ervaring in data driven marketing. Vanuit verschillende functies bij o.a. Deloitte Consulting, iProspect en Objective Partners heeft hij tientallen organisaties geadviseerd in het benutten van data om marketing slimmer te maken. Met zijn consultancy bedrijf, Amsterdam Web Consulting, helpt hij organisaties om de stap te zetten naar een meer data gedreven organisatie.
 

Aanmelden

Kom op vrijdag 15 november 2019 naar deze gratis clinic bij Beeckestijn Business School. De clinic wordt gehouden van 13:00 – 15:00 uur bij Beeckestijn Business School, Leusderend 30, 3832 RC te Leusden.

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Partner
Beeckestijn Business School

Werk verandert continu en dat vraagt om de juiste kennis en skills. Beeckestijn Business School helpt hiermee. Met compacte en praktische programma’s op verschillende niveaus binnen digital, marketing, cx, data en communicatie door 100% vakexperts.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in