Overslaan en naar de inhoud gaan

Clinic: Brand appeal: Hoe mix ik een verleidelijk merk?

Wat is het kloppende hart van jouw merk? Ontdek het tijdens de gratis clinic op vrijdag 13 december
Partner
Beeckestijn Business School

Werk verandert continu en dat vraagt om de juiste kennis en skills. Beeckestijn Business School helpt hiermee. Met compacte en praktische programma’s op verschillende niveaus binnen digital, marketing, cx, data en communicatie door 100% vakexperts.

Clinic bij Beeckestijn Business School
Clinic bij Beeckestijn Business School

Sommige merken voelen gewoon beter dan andere merken. Hoe kan dat (en hoe verleidelijk is JOUW merk)? Onderzoek leert ons dat 'hoewel we denken dat de keuze die we maken sterk afhankelijk is van eigenschappen en voordelen, komt het allemaal op één ding neer: hoe voel ik me hierbij?' Dat geldt voor klanten én het geldt voor de eigen medewerkers; de interne ambassadeurs. Hoe beter een merk onze drijfveren aanspreekt, hoe beter het merk voelt en hoe verleidelijker het merk is. Het maakt ons gelukkig! Merkverleiding (brand appeal) komt uit de koker van Kim Cramer en Alexander Koene.

Beeckestijn Business School nodigt je graag uit voor de gratis clinic: 'Brand appeal: hoe mix ik een verleidelijk merk?' door Carmen Phillips op vrijdag 13 december 2019 van 09:30 - 11:30 in Leusden. 

Wat kun je verwachten?
Spelenderwijs laat Carmen Phillips je al doende kennismaken met de daarop gebaseerde 23plusone methode: een methode waarmee je op speelse en laagdrempelige wijze de emotionele drijfveren van mensen kunnen worden bovengehaald. Ontdek het kloppende hart van jouw merk en hoe het nog verleidelijker kan worden!

 In deze interactieve en speelse clinic komt het volgende aan bod:

- Emotive branding en brand appeal (merkverleiding)
- Kennismaking Purpose Discovery Framework, 23plusone methode en tooling
- 23plusone oefening: in groepjes 23plusone uitproberen
- Trinity challenge: in groepjes een merk mixen in de praktijk

Over Carmen Phillips
Carmen Phillips is oprichter van On Purpose Management en is een gepassioneerde business coach en trainer met ruim 20 jaar werkervaring op het snijvlak van purpose, leiderschap en customer experience. Zij is aan Beeckestijn Business School en Nima verbonden als docent. On Purpose is een 23plusone Licensed Friend en onderdeel van een internationaal netwerk van gelijkgestemde professionals die zinvolle business creëren door positief gedrag.

Aanmelden
Deze clinic is al geweest. Het is niet meer mogelijk om je aan te melden.

Kom op vrijdag 13 december 2019 naar deze gratis clinic bij Beeckestijn Business School. De clinic wordt gehouden van 09:30 - 11:30 uur bij Beeckestijn Business School, Leusderend 30, 3832 RC te Leusden. 

 

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Partner
Beeckestijn Business School

Werk verandert continu en dat vraagt om de juiste kennis en skills. Beeckestijn Business School helpt hiermee. Met compacte en praktische programma’s op verschillende niveaus binnen digital, marketing, cx, data en communicatie door 100% vakexperts.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in