Overslaan en naar de inhoud gaan

Stijn van Gerwen wordt vicepresident Brand Partnerships bij Vice Media

Hij vertrekt bij FremantleMedia, waar hij director Brand Partnerships was.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Vice Media in Amsterdam heeft een nieuwe vicepresident (VP) Brand Partnerships. Stijn van Gerwen begint vandaag aan zijn nieuwe baan. Hij stapt over van FremantleMedia, waar hij director Brand Partnerships was.

related partner content for mobile comes here

Groei van online- en tv-kanalen


Van Gerwen richt zich op de verdere commerciële groei van VICELAND, het tv-kanaal van VICE, en de tien digitale kanalen waaronder vice.com, MUNCHIES en i-D. In zijn rol zal hij zich richten op het uitbouwen van strategische samenwerkingen met merken.

Van Gerwen richt zich op de verdere commerciële groei van VICELAND, het tv-kanaal van VICE, en de tien digitale kanalen waaronder vice.com, MUNCHIES en i-D. In zijn rol zal hij zich richten op het uitbouwen van strategische samenwerkingen met merken.

Oude liefde


De kersverse VP heeft meer dan 12 jaar ervaring in verschillende rollen bij IdtV, Talpa en eerder al bij Vice. Van Gerwen: 'Oude liefde roest niet. Met mijn ervaring bij VICE en achtergrond in tv, wil ik in mijn nieuwe rol innovatieve brand partnerships opzetten die resoneren met het publiek van VICE.”

De kersverse VP heeft meer dan 12 jaar ervaring in verschillende rollen bij IdtV, Talpa en eerder al bij Vice. Van Gerwen: 'Oude liefde roest niet. Met mijn ervaring bij VICE en achtergrond in tv, wil ik in mijn nieuwe rol innovatieve brand partnerships opzetten die resoneren met het publiek van VICE.”

Thijs Boon, CEO en Oprichter van VICE Media Benelux: 'We zijn blij dat Stijn terug is bij. Zijn ruime kennis en ervaring in de tv- en mediawereld maken hem een sterke aanvulling op ons commerciële team.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in