Overslaan en naar de inhoud gaan

Jeroen Verkroost managing director digital Omnicom Media Group Nederland

OMG bouwt het managementteam verder uit met de aanstelling van Jeroen Verkroost.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Hij begint per 1 september. Verkroost was van 2013 tot 2016 chief digital officer bij Persgroep, leidde ad interim IAB en was tot voor kort werkzaam voor Adoptiq, de marktplaats die digitale inkoop van print. Maar Adoptiq ging dit voorjaar failliet.

Omnicom Media Group Nederland breidt met de komst van Verkroost het managementteam verder uit. Begin juli werd Roland Teerenstra al aangesteld als managing director van OMD. In februari werd Floris Kok benoemd tot managing director van PHD.

Patrick Molleman, CEO Omnicom Media Group Nederland: 'We zijn hard aan het bouwen aan een nieuw OMG. Met forse investeringen op het gebied van data, technology en analytics en een volledige integratie van digitale capabilities in onze front offices OMD en PHD, zijn we klaar voor de volgende fase binnen onze strategie.
Verkroost is bij uitstek de man die ons strategisch verder kan helpen bij deze waanzinnige uitdaging. Hij heeft een fantastisch track record, een mooi netwerk en vooral een hele scherpe visie op het digitale landschap.'

Jeroen Verkroost  zegt onder de indruk te zijn van de al aanwezige kennis op het gebied van data, tech en analytics. 'We gaan nu samen vooruit kijken en stappen zetten zodat we ook in de toekomst alles in huis hebben om duurzame relaties met onze klanten uit te bouwen.'

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in