Start-up Joe Public tart toptienbureaus
Creatieven Bart Oostindie en Antoine Houtsma en strateeg Jeroen van Eck binden de strijd aan met de toptienbureaus middels 'Take-Away…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Volgens Antoine Houtsma (foto midden) en Bart Oostindie (links), de voormalig creatief directeuren van achtereenvolgens Etcetera, Doom & Dickson en Alfred, en de van Doom & Dickson afkomstige strategy director Jeroen van Eck is het bureauwezen te duur en te traag geworden. Met hun nieuwe bureau Joe Public willen ze 'hardnekkige conventies' van de reclamebranche doorbreken en ze beloven aanzienlijk sneller en zo'n 25 procent goedkoper dezelfde kwaliteit te leveren als de toptienbureaus. Lees meer in de vandaag verschenen Adformatie.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid