Overslaan en naar de inhoud gaan

Respons Evenementen Top 100: Vierdaagse Nijmegen, Serious Request en IFFR

De Vierdaagse Nijmegen, Serious Request/Glazen Huis en het International Film Festival Rotterdam (IFFR) voeren de belangrijkste ranglijsten…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Vierdaagse Nijmegen ( de combinatie van de Internationale Vierdaagse Afstandmarsen en de Vierdaagsefeesten) voert de ranglijst naar bezoekaantal aan en staat bovendien het hoogst genoteerd in de overall ranglijst.

related partner content for mobile comes here

Nieuwkomer in de Top 100 Serious Request/Glazen Huis is met grote afstand de lijstaanvoerder gemeten naar media-aandacht. Ook is dit goede doelen-evenement van 3FM het grootste evenement op sociale media in de Top 100.

Het International Film Festival Rotterdam (IFFR) is het grootste entreeheffende evenement op basis van bezoekaantal, media-aandacht en sociale media. In de overall ranglijst staat IFFR op de 10e plaats.

Het is dit jaar de laatste keer dat Respons een overall ranglijst samenstelt met gratis toegankelijke en entreeheffende door elkaar heen. De editie van 2013 zal uit twee aparte ranglijsten bestaan.

Ranglijsten Respons Evenementen Top 100 (editie 2012)

Grootste evenement (overall): Vierdaagse Nijmegen

Grootste Media-evenement: Serious Request / Glazen Huis

Grootste Bezoek-evenement: Vierdaagse Nijmegen

Grootste Social Media-evenement: Serious Request / Glazen Huis

Grootste Entreeheffende evenement: International Film Festival Rotterdam (IFFR)

Grootste Eendaagse evenement : ABN AMRO Marathon Rotterdam

Grootste Festival – kunst & cultuur: Uitmarkt Amsterdam

Grootste Festival – overig: Vierdaagse Nijmegen

Grootste Publieksbeurs: AutoRAI

Grootste Tentoonstelling: Picasso in Parijs (Van Gogh Museum)

Grootste Landelijke evenement: Nationaal Museumweekend

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in