SEN krijgt krediet


SEN is een maandelijks lifestyleblad dat zich richt op (nieuw) Nederlandse vrouwen in de leeftijd van 20-35 jaar. De titel is inmiddels drie maal verschenen. Van het eerste nummer zijn circa 7.500 exemplaren in de losse verkoop afgezet. Ongeveer 100 mensen hebben een abonnement op het blad genomen.
Na het verschijnen van de eerste twee nummers van het blad bleek dat adverteerders moeilijk overgehaald konden worden. De uitgever heeft daarom een advertentieacquisitieplan opgesteld. Dat houdt in dat salesmensen worden aangesteld en er gedurende een jaar wordt geadverteerd in vakbladen. Daarnaast zouden er om de drie maanden promotionele acties gericht op het bereiken van de (potentiële) lezer worden gedaan.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSOm het plan te laten slagen, is een beroep gedaan op het Bedrijfsfonds. Dat heeft besloten de aanvraag gedeeltelijk te honoreren en geld beschikbaar te stellen voor het aanstellen van de acquisiteurs. Het fonds verleent steun vanwege de focus van SEN op culturele en etnische minderheden.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid