Publieke zenders op 38,3 pct in week 4
De drie publieke zenders hadden in week 4 samen een marktaandeel van 38,3 pct (tijdvak 18.00-24.00 uur, 6+).

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
De vier zenders van RTL Nederland hadden 25,7 pct en de drie zenders van SBS Broadcasting behaalden een aandeel van 19,4 pct.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Marktleider Nederland 1 had een aandeel van 24,6 pct. RTL 4 had een aandeel van 14,9, SBS 6 was derde zender met 10,9 pct.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSBoer zoekt vrouw (Ned. 1) blijft kijkrecords breken, met gisteren 5.227.000 kijkers (daarmee het best bekeken programma van de week). Naar het NOS Journaal keken gisteravond ruim 3,9 miljoen mensen en ook Studio Sport Eredivisie trok veel kijkers: bijna 3,2 miljoen. Het Nationaal Songfestival kwam met ruim 2,2 miljoen kijkers op de vierde plaats.
Bron: Stichting Kijkonderzoek.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid