KLM en Rabobank winnen bij Mobile Media & Marketing Awards


De andere winnaars waren:
Beste mobiele applicatie - Albert Heijn
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSBeste tablet applicatie - Autoweek
Beste mobiele campagne - Audi
De Telegraaf Publieksprijs - Buienradar
Mobile Media - Guide
Opvallend is dat de cases van Albert Heijn, Autoweek en Audi het werk zijn van IceMobile.
De awards werden gisteren uitgereikt. Het is de eerste keer dat de Mobile Media & Marketing Awards 2011 werden vergeven. De vakjury koos uit de shortlist van genomineerden de winnaars in verschillende categorieën op mobiel en tablet gebied.
De Mobile Media & Marketing Awards zijn geïnitieerd door Mobile Generation en Telegraaf Media Nederland, met als doel het mobiele kanaal op de kaart te zetten. Ondanks de groeiende populariteit van het kanaal was er volgens de organisatoren nog geen formeel Nederlands event die de 'best practice cases' presenteert en beoordeeld.
De vakjury bestond uit Joost Phoelich (IAB), Sander Kranenburg (PWC), Tijmen Bos (IAA) en Frank Eijken (Consultant en voorzitter vakjury MMMA 2011).
Zie ook www.mmma.nl.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid