Overslaan en naar de inhoud gaan

‘Publiciteit Verzekerd!’ van start

Deze week start een groep zelfstandige specialisten in perszaken met ‘Publiciteit Verzekerd!’ Het is een pakket persdiensten op…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het basispakket bestaat uit een analyse van de publiciteitsgevoelige sterkten en zwakten van de organisatie en een hierop gebaseerd publiciteitsplan. Met daarbij de garantie dat voor de pakkethouder – bij een crisis – 24 uur per dag, 7 dagen per week bereikbaar is. Aanvullend op het basispakket biedt Publiciteit Verzekerd! ook ondersteuning bij de uitvoering van publiciteitsplannen. Bijvoorbeeld door het opstellen en verzenden van persberichten, redactie en productiebegeleiding van nieuwsbrieven, organisatie van persconferenties, presentatie- en mediatrainingen.

related partner content for mobile comes here

Publiciteit Verzekerd! bestaat uit een pool van zeven senior specialisten in perszaken: Krijn van Rijn (foto), Rob Kouwenhoven, Bob Kiel, Kick Klein, Lex Linsen, Tom Gordijn en Sytske Schoenmakers. Zij hebben ervaring in woordvoering voor onder meer (startende) ondernemers, zakelijke dienstverlening, onderzoeksinstituten, onderwijs- en zorginstellingen, politie, rampenbestrijding en overheden.

Publiciteit Verzekerd! heeft vrijwel geen overheadkosten waardoor opdrachtgevers volgens de initiatiefnemers meer waarde voor minder geld krijgen dan bij (grote) traditionele communicatie- en pr-bureaus.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in