‘Publiciteit Verzekerd!’ van start


Het basispakket bestaat uit een analyse van de publiciteitsgevoelige sterkten en zwakten van de organisatie en een hierop gebaseerd publiciteitsplan. Met daarbij de garantie dat Publiciteit Verzekerd! voor de pakkethouder – bij een crisis – 24 uur per dag, 7 dagen per week bereikbaar is. Aanvullend op het basispakket biedt Publiciteit Verzekerd! ook ondersteuning bij de uitvoering van publiciteitsplannen. Bijvoorbeeld door het opstellen en verzenden van persberichten, redactie en productiebegeleiding van nieuwsbrieven, organisatie van persconferenties, presentatie- en mediatrainingen.
Publiciteit Verzekerd! bestaat uit een pool van zeven senior specialisten in perszaken: Krijn van Rijn (foto), Rob Kouwenhoven, Bob Kiel, Kick Klein, Lex Linsen, Tom Gordijn en Sytske Schoenmakers. Zij hebben ervaring in woordvoering voor onder meer (startende) ondernemers, zakelijke dienstverlening, onderzoeksinstituten, onderwijs- en zorginstellingen, politie, rampenbestrijding en overheden.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSPubliciteit Verzekerd! heeft vrijwel geen overheadkosten waardoor opdrachtgevers volgens de initiatiefnemers meer waarde voor minder geld krijgen dan bij (grote) traditionele communicatie- en pr-bureaus.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid