Overslaan en naar de inhoud gaan

Platform Innovatie in Marketing (Pim) zoekt opvolger voorzitter Yvonne Nassar

Nassar hanteerde de voorzittershamer 5,5 jaar. ‘Tijd om hem over te dragen.’
Nassar
Yvonne Nassar
Nassar
Yvonne Nassar

Na 5,5 jaar voorzitterschap van Pim, vindt Yvonne Nassar (Van Gogh Museum) het tijd om de voorzittershamer komend najaar over te dragen. Nassar: ‘We zoeken een ambitieuze voorzitter, een marketeer die ziet wat de kracht van betekenisvolle marketing x innovatie is. En weet dat we daarmee bijdragen aan het oplossen van maatschappelijke vraagstukken.’

related partner content for mobile comes here

Inclusiviteit

Nassar kijkt met een glimlach en met trots terug op haar voorzitterschap. ‘Zoveel toffe momenten met het bestuur, de Pim-leden en veel marketeers in Nederland.’ Nassar initieerde en lanceerde het Marketing Manifest, dat wat haar betreft sindsdien de leidraad is voor de Pim-activiteiten. En Pim streefde onder haar leiding inclusiviteit na in alle gelederen. ‘Dat is de reden dat we sinds een paar jaar vacatures uitzetten als er een bestuursplek beschikbaar is.’

De vacature staat hier.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid
Jeroen de Bakker

Dit is vergelijkbaar met het vervangen van Sarina Wiegman bij de Oranje Leeuwinnen ...

Yvonne Nassar

:) Deel de vacature vooral als je de volgende Sarina of Sari voor PIM kent @Jeroen de Bakker

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in