Overslaan en naar de inhoud gaan

Philips wil bijdragen aan bewustwording borstkanker

Op verschillende locaties in de wereld biedt Philips aan 10.000 vrouwen een gratis mammografieonderzoek aan. Om te benadrukken hoe…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

2013 is het tweede jaar van het meerjarige wereldwijde programma van Philips voor bewustwording over borstkanker. Philips wil een zinvolle bijdrage leveren aan de strijd tegen borstkanker door voort te bouwen op de technologie, expertise en passie in de drie Philips-sectoren.

related partner content for mobile comes here

Philips zal zijn expertise op zorggebied inzetten om binnen en buiten de eigen organisatie zowel mannen als vrouwen voor te lichten over het belang van vroegtijdige opsporing en manieren van (zelf)onderzoek.

Het bedrijf wil ook zijn 115.000 medewerkers inzetten om geld in te zamelen voor baanbrekende innovatie. Daartoe wordt steun gegeven aan internationaal onderzoek uitgevoerd door gerenommeerde instellingen in Europa, Azië en Noord-Amerika. Het gedoneerde geld komt onder meer ten goede aan KWF Kankerbestrijding.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in