Philips wil bijdragen aan bewustwording borstkanker


2013 is het tweede jaar van het meerjarige wereldwijde programma van Philips voor bewustwording over borstkanker. Philips wil een zinvolle bijdrage leveren aan de strijd tegen borstkanker door voort te bouwen op de technologie, expertise en passie in de drie Philips-sectoren.
Philips zal zijn expertise op zorggebied inzetten om binnen en buiten de eigen organisatie zowel mannen als vrouwen voor te lichten over het belang van vroegtijdige opsporing en manieren van (zelf)onderzoek.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSHet bedrijf wil ook zijn 115.000 medewerkers inzetten om geld in te zamelen voor baanbrekende innovatie. Daartoe wordt steun gegeven aan internationaal onderzoek uitgevoerd door gerenommeerde instellingen in Europa, Azië en Noord-Amerika. Het gedoneerde geld komt onder meer ten goede aan KWF Kankerbestrijding.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid