Overslaan en naar de inhoud gaan

Nima werkt samen met Amsterdamse MBO-scholen

Doel van de samenwerking is volgens Nima onder meer ‘het inbedden van online marketing binnen het regulier onderwijs’.
Miniatuurvoorbeeld
© Homepage ROCvA
Miniatuurvoorbeeld
© Homepage ROCvA

Het ROC van Amsterdam en Flevoland (ROCvA), een organisatie voor MBO- en volwassenenonderwijs, en Nima zijn een samenwerking aangegaan.

related partner content for mobile comes here

Nima over de samenwerking:  ‘Het doel is het digitaliseren van onderwijs en het inbedden van online marketing binnen het regulier onderwijs. ROCvA gaat examens afnemen in Basiskennis Marketing en NIMA A Marketing; twee niveaus bij verschillende studiejaren.’

Basiskennis

Daarnaast meldt Nima dat het samen met ROCvA een mbo-keuzedeel Online Marketing ontwikkelt, een keuzedeel van 480 uur. Nima biedt momenteel al twee mbo-keuzedelen aan, Basiskennis Marketing (240 uur) en Marketing (480 uur). Zowel Nima als ROCvA zijn partners van het initiatief House of Digital. Nima: ‘Daar wordt gewerkt aan het nieuwe keuzedeel Online Marketing en aan het digitaliseren van het onderwijs.’

Door de samenwerking wordt ROCvA erkend als Nima Education Partner voor de opleiding Medewerker Marketing en Communicatie Niveau 4.

 

 

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in