Overslaan en naar de inhoud gaan

Michiel Dieperink naar Talpa Global

Dieperink komt van Fuse dat afgelopen maart door Omnicom Media Group werd gestaakt.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Michiel Dieperink treedt in dienst bij Talpa Global als Director Commercial Partnerships. In zijn nieuwe rol gaat hij zich op internationale schaal bezighouden met het exploiteren van de IP-catalogus van Talpa bij adverteerders en mediabureaus.

related partner content for mobile comes here

Daarnaast maken ook partijen die geïnteresseerd zijn in brand licensing en de internationale uitrol van succesvolle Nederlandse branded formats onderdeel uit van zijn verantwoordelijkheden. Dieperink zal zich onder andere focussen op het verder vermarkten van ‘The Voice’, de nummer 1 talenten show wereldwijd, te zien in meer dan 180 landen.

Stekker uit Fuse

Dieperink was de afgelopen 10 jaar werkzaam als Managing Director Branded Entertainment bij het label Fuse van de Omnicom Media Group. Eerder dit jaar trok Omnicom de stekker uit Fuse, omdat het de activiteiten van de separate business unit voor 'branded entertainment' integreerde.

Vanuit zijn rol bij Fuse is Dieperink betrokken geweest bij het opzetten en uitrollen van sponsoring deals rondom The Voice. In het verleden heeft Dieperink gewerkt bij Endemol International, waar hij onder andere heeft bijgedragen aan de wereldwijde commerciële uitrol van blockbuster Big Brother.

Dieperink maakt onderdeel uit van Talpa Global’s new business team onder leiding van Kim Dingler, MD New Media.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid
Willem Albert Bol

Gefeliciteerd Michiel, de man die jarenlang Hilversum rond struinde gaat dat nu lekker wereldwijd doen. Er is geen betere!

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in