Overslaan en naar de inhoud gaan

Nieuwe clusters Sanoma Uitgevers

Sanoma Uitgevers komt vanwege de nieuwe strategie met een nieuwe clusterstructuur. Zo stapt Sandra Dol, uitgever general interest bij…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De titels van Sanoma Uitgevers worden ondergebracht in negen clusters waarvoor op dit moment acht uitgevers zijn benoemd, naar een laatste uitgever wordt nog uitgekeken.

related partner content for mobile comes here

Naast Dol zijn verder benoemd:

Eugenie van Wiechen, Jonge Vrouwen (Fancy, Yes, Flair, Viva), Wouter Verkennis, Special Interest (Story, Vorsten, Knipmode, Tip/Delicious, Top Sante, Lekker), Ard Siekerman, Glossies

(BeauMonde, Celebrity, Cosmo, Living, MarieClaire, Nouveau, Tableau), Lisette Heemskerk, Wonen

(101 Woonideeën, ariadne at Home, Eigen Huis & Interieur, Home and Garden, More than Classic, Seasons, Tuinieren, VT Wonen), Renske van Kooij, 50+ (Midi, Zin, Felderhof), Peter Beljaars, Puzzels

(Bingo!, Puzzelsport), Suzan Schouten, Disney (Donald Duck, Katrien, Fairies).

Voor het cluster Young (Bobo, Teletubbies, Tina, Nickelodeon, Zo zit dat) is nog een vacature. De nieuwe clusterstructuur wordt van kracht met ingang van 1 januari 2007.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in