Overslaan en naar de inhoud gaan

Meeste WK-buzz Heineken en AH

Heineken en Albert Heijn genereerden vorige week de meeste WK-buzz, blijkt uit de Fan Buzz Radar van Trefpunt en SocialMedia8.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Heineken behaalde 280.000 views op met de Pletterpet commercial; 395 keer werd er de Pletterpet besproken op blogs en fora (73% positief). De Albert Heijn-commercial met de Beesies is al 140.000 keer bekeken op YouTube en werd 240 keer besproken op blogs en fora (92% positief).

related partner content for mobile comes here

De Flashmob van Bavaria tijdens Nederland-Mexico is inmiddels ruim 100.000 bekeken en er werd ruim 200 keer op blogs en fora over Bavaria en de DutchDress gesproken (85% positief). Nike scoort goed met de Write the Future commercial. Op YouTube is de commercial wereldwijd al 12 miljoen keer bekeken. Op Nederlandse blogs en fora werd de commercial 161 keer besproken (91% positief).

In de voorlopige social media top 3 van de WK Fan Buzz Radar staat Heineken bovenaan, gevolgd door AH en Bavaria.

Het volledige onderzoek, dat wekelijks gepubliceerd wordt, is te vinden op .

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in