Meeste WK-buzz Heineken en AH
Heineken behaalde 280.000 views op YouTube met de Pletterpet commercial; 395 keer werd er de Pletterpet besproken op blogs en fora (73% positief). De Albert Heijn-commercial met de Beesies is al 140.000 keer bekeken op YouTube en werd 240 keer besproken op blogs en fora (92% positief).
De Flashmob van Bavaria tijdens Nederland-Mexico is inmiddels ruim 100.000 bekeken en er werd ruim 200 keer op blogs en fora over Bavaria en de DutchDress gesproken (85% positief). Nike scoort goed met de Write the Future commercial. Op YouTube is de commercial wereldwijd al 12 miljoen keer bekeken. Op Nederlandse blogs en fora werd de commercial 161 keer besproken (91% positief).
Vacatures
Accountmanager
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager New Business
SpottaIn de voorlopige social media top 3 van de WK Fan Buzz Radar staat Heineken bovenaan, gevolgd door AH en Bavaria.
Het volledige onderzoek, dat wekelijks gepubliceerd wordt, is te vinden op www.socialmedia8.com/fanbuzzradar.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid