McDonald’s heeft nu een marketing-app
McDonald’s zet behavioral targeting in om consumenten relevantere aanbiedingen te doen.
Vandaag lanceert McDonald’s zijn nieuwe marketing-app, ontwikkeld door Tribal DDB Amsterdam. De huidige McDonald’s-app is vernieuwd en opgebouwd tot een ‘mobile marketing programma’. De bestaande key features van de eerdere versie van de app, zoals de Restaurant Finder en de Bestellijst, zijn geoptimaliseerd.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
De app laat gepersonaliseerde aanbiedingen laat zien op basis van de persoonlijke voorkeuren en het gedrag van de gebruiker, de locatie en het weer.
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaAccountmanager
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisTijdens de actieperiode (dinsdag 13 augustus t/m maandag 16 september 2013) ontvangt iedereen die de McDonald’s app-update of de nieuwe app downloadt een bon voor een gratis hamburger.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid