Overslaan en naar de inhoud gaan

McDonald’s heeft nu een marketing-app

McDonald’s zet behavioral targeting in om consumenten relevantere aanbiedingen te doen.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Vandaag lanceert McDonald’s zijn nieuwe marketing-app, ontwikkeld door Tribal DDB Amsterdam. De huidige McDonald’s-app is vernieuwd en opgebouwd tot een ‘mobile marketing programma’. De bestaande key features van de eerdere versie van de app, zoals de Restaurant Finder en de Bestellijst, zijn geoptimaliseerd.

related partner content for mobile comes here

De app laat gepersonaliseerde aanbiedingen laat zien op basis van de persoonlijke voorkeuren en het gedrag van de gebruiker, de locatie en het weer.

Tijdens de actieperiode (dinsdag 13 augustus t/m maandag 16 september 2013) ontvangt iedereen die de McDonald’s app-update of de nieuwe app downloadt een bon voor een gratis hamburger.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in