
Leren hoe je reclamecampagnes nog effectiever kunt maken, is een belangrijk doel van de Effie. Het nieuwe effie.nl moet de ingezonden campagnes makkelijker toegankelijk maken, waardoor branchegenoten en studenten de campagnes nu online kunnen bestuderen. De nieuwe EffieWebsite is tablet-first opgezet.
Het volledig transparant maken van het juryproces is een andere belangrijke stap. Iedereen moet de juryrapporten en de bijbehorende casebeschrijvingen op de site kunnen lezen.
Vacatures
Marketing Manager (Maternity Cover – 6 Months)
ArtipoppeAllround Communicatieadviseur (28-32 uur)
CTGBContent Creative- RTL Tonight
Banijay Benelux.comDigitaal bureau De Franse Kamer heeft de website en inzendmodule ontworpen en geproduceerd. Thomas Termaat van De Franse Kamer: 'De oplossing die wij hebben ontwikkeld is ook interessant voor de andere 30 landen waar de Effie wordt toegekend - en potentieel ook voor andere awardshows.'
Ook nieuw zijn de officiële EffieNL Facebookpagina en het EffieNL twitteraccount @EffieAwardsNL.
Adverteerders en bureaus kunnen nog tot en met zaterdag 24 augustus EffieCases inzenden via http://inzenden.effie.nl.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee