Overslaan en naar de inhoud gaan

Online vernieuwingsslag Effie Awards

De website van de Effie Awards is flink vernieuwd, waardoor het inzenden, beoordelen en leren van reclamecases makkelijker moet worden.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Leren hoe je reclamecampagnes nog effectiever kunt maken, is een belangrijk doel van de Effie. Het nieuwe moet de ingezonden campagnes makkelijker toegankelijk maken, waardoor branchegenoten en studenten de campagnes nu online kunnen bestuderen. De nieuwe EffieWebsite is tablet-first opgezet.

related partner content for mobile comes here

Het volledig transparant maken van het juryproces is een andere belangrijke stap. Iedereen moet de juryrapporten en de bijbehorende casebeschrijvingen op de site kunnen lezen.

Digitaal bureau De Franse Kamer heeft de website en inzendmodule ontworpen en geproduceerd. Thomas Termaat van De Franse Kamer: 'De oplossing die wij hebben ontwikkeld is ook interessant voor de andere 30 landen waar de Effie wordt toegekend - en potentieel ook voor andere awardshows.'

Ook nieuw zijn de officiële EffieNL en het EffieNL twitteraccount .

Adverteerders en bureaus kunnen nog tot en met zaterdag 24 augustus EffieCases inzenden via .

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in