Overslaan en naar de inhoud gaan

Marketingopleiders: 'Nederland is geen kenniseconomie'

Een rondetafelgesprek met Hans Moolenaar (Beeckesteijn), Henri Robben (Nyenrode) en Ilse de Cloe (NCOI) aan de hand van zes stellingen.
Henry Robben, Ilse de Cloe en Hans Molenaar
Henry Robben, Ilse de Cloe en Hans Molenaar
Henry Robben, Ilse de Cloe en Hans Molenaar
Henry Robben, Ilse de Cloe en Hans Molenaar

Aan de hand van zes stellingen, lopen drie doorgewinterde marketingeducatie-deskundigen door het huidige landschap van opleidingen. Dat zijn Hans Molenaar, oprichter, directeur en docent Beeckestijn Business School, prof. Dr. Henry Robben, hoogleraar Marketing aan Nyenrode Business Universiteit en Ilse de Cloe, commercieel directeur bij NCOI opleidingen bij Salta Groep. Hebben zij een hoge pet op van werkgevers? Van zichzelf? Van de overheid? Van de ontwikkelingsdrang van marketeers? ‘Kom achter je datasetje vandaan en stel de waaromvraag!’

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in