Overslaan en naar de inhoud gaan

Joris Cornielje aan de slag als creatief directeur bij Gravity

Met zijn komst versterkt Gravity de focus op creatieve concepten, strategie en digital consultancy.
Gravity
Vlnr: Marco Groenendijk, Joris Cornielje en Anita Blankestijn.
Gravity
Vlnr: Marco Groenendijk, Joris Cornielje en Anita Blankestijn.

Binnen het digitale bureau wordt Cornielje verantwoordelijk voor de creatieve vertaling van digitale oplossingen. Als zodanig gaat hij een nieuwe rol invullen. Hiervoor vervulde hij creatieve en strategische rollen bij onder andere DEPT en MediaMonks.

related partner content for mobile comes here

Managing director Marco Groenendijk omschrijft Cornielje als 'een bruggenbouwer en een conceptor met een sterke digitale inslag'. Groenendijk: ‘De expertise die Joris meebrengt realiseert voor Gravity ook weer een nieuwe koers in het bedrijf.'

Cornielje vult aan dat Gravity een relatief jong bureau is dat midden in een groeifase zit en steeds vaker in de conceptfase van (innovatie)trajecten en campagnes wordt betrokken, waardoor er ruimte is voor meer strategische en conceptuele expertise.

 

 

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in