Overslaan en naar de inhoud gaan

2 redenen waarom je je aandacht moet richten op superieure productprestatie

Superieure productprestaties zijn meer dan ooit van belang en om 2 goede redenen.
Partner
Ipsos

Bij marktonderzoeksbureau Ipsos zijn we grenzeloos nieuwsgierig naar mensen, markten, merken en de samenleving. In deze snel veranderende wereld is Ipsos de strategische partner die je helpt antwoorden te krijgen op de onderliggende kwestie achter jouw vraagstukken.  Omdat we diverse onderzoeksexpertises onder één dak aanbieden, kunnen we volledige antwoorden leveren die organisaties in staat stellen om GameChangers te zijn. We doen dit door het beste van wetenschap, technologie en kennis te combineren en door in alles wat we doen onze 4 S-en te garanderen: Safety, Simplicity, Speed en Substance. Hiervoor gebruiken we onze verschillende Triple A solutions: Appropriate, Agile en Affordable. Zo zorgen we ervoor dat jij sneller, slimmer en gedurfder kunt handelen. Uiteindelijk komt succes namelijk neer op een simpele waarheid: 

Productprestatie
Productprestatie

Jouw product vormt de kern van elk marketingmixmodel en de relevantie hiervan neemt met de dag toe. Beter gezegd, superieure productprestaties zijn meer dan ooit van belang en om 2 goede redenen.

Reden 1. Het concurrentieveld verandert

In de wereld van vandaag verandert de concurrentieomgeving op verschillende gronden:

  • Verhoogd distributievermogen onder lokale en regionale merken Kleinere en meer lokale en regionale merken hebben hun distributievermogen verhoogd via een gevarieerde set outlet-kanalen en zijn niet zo beperkt als in het verleden. 
  • E-commerce groeit gestaag De consumenten van vandaag kopen meer en meer via e-commerce of via social media. Hierdoor kunnen lokale en regionale bedrijven meer concurreren met grotere merken. Sommigen spreken van de democratisering van markten.  
  • Technologische vooruitgang zorgt voor een krachtige stem van de consument  Consumenten delen hun ervaringen met producten en hun stem wordt dominanter ten opzichte van bestaande marketinginitiatieven. Dit betekent dat producten meer in staat moeten zijn om zichzelf te verkopen om consumenten te overtuigen.

Reden 2. Bedrijven van vandaag de dag staan voor een grotere uitdaging in productontwikkeling

  • Bedrijven worden tegenwoordig meer uitgedaagd in productontwikkeling omdat ze ingrediënten in hun producten opnieuw moeten overwegen. Grondstofprijzen stijgen, waardoor er meer margedruk op de supply chain is en overheidsvoorschriften leiden ertoe dat ingrediënten opnieuw moeten worden overwogen.

Producttests in de wereld van vandaag moeten flexibel en kostenefficiënt zijn en tegelijkertijd de vereiste nauwkeurigheid bieden voor een juiste en succesvolle productinnovatie of -vernieuwing. Als wereldwijd leidend product tester, biedt Ipsos een totaal beeld. Wij begrijpen de behoeften om productsuperioriteit te bereiken langs de volledige levenscyclus van het product, met behulp van strikte, maar flexibele en kostenefficiënte oplossingen op basis van verschillende gegevensbronnen voor productprestaties. Samen kunnen we je helpen betere beslissingen te nemen in de levenscyclus van jouw product.

Wil je meer weten of dit onderwerp? Kom naar de Ipsos Better Decisions Breakfast Session op 2 juli en leer:

  • Over de laatste trends binnen de product levenscyclus.
  • Hoe je verschillende databronnen en nieuwe technologie kunt gebruiken om je product tijdens de hele product levenscyclus te verbeteren.
  • Hoe ratings en reviews je kunnen helpen met het ontwikkelen van een boodschap voor je producten.
  • Hoe je unieke en award-winnende oplossingen kunt gebruiken om de manier van testen in de verschillende stadia van jouw productlevenscyclus continu te verbeteren.
  • Hoe sensorische gegevens kunnen helpen bij het vinden van nieuwe productontwikkelingsgebieden.
  • Hoe je in-het-moment consumenten feedback kunt genereren voor productverbetering.

Schrijf je in via deze pagina

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Partner
Ipsos

Bij marktonderzoeksbureau Ipsos zijn we grenzeloos nieuwsgierig naar mensen, markten, merken en de samenleving. In deze snel veranderende wereld is Ipsos de strategische partner die je helpt antwoorden te krijgen op de onderliggende kwestie achter jouw vraagstukken.  Omdat we diverse onderzoeksexpertises onder één dak aanbieden, kunnen we volledige antwoorden leveren die organisaties in staat stellen om GameChangers te zijn. We doen dit door het beste van wetenschap, technologie en kennis te combineren en door in alles wat we doen onze 4 S-en te garanderen: Safety, Simplicity, Speed en Substance. Hiervoor gebruiken we onze verschillende Triple A solutions: Appropriate, Agile en Affordable. Zo zorgen we ervoor dat jij sneller, slimmer en gedurfder kunt handelen. Uiteindelijk komt succes namelijk neer op een simpele waarheid: 

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in