Overslaan en naar de inhoud gaan

Dries Poels wordt Head of Marketing bij Nederlandse Loterij

Hij start op 1 augustus en wordt verantwoordelijk voor het verder uitbouwen van de spelmerken.
Dries Poels
Dries Poels
© Tim Stet
Dries Poels
Dries Poels
© Tim Stet

Dries Poels maakt na bijna 3 jaar de overstap van bol.com naar Nederlandse Loterij. Daar start hij per 1 augustus als Head of Marketing.

related partner content for mobile comes here

Bij bol.com was Poels als Head of Brand & MarCom verantwoordelijk voor de strategische ontwikkeling van het merk. Hij mocht dit jaar het podium beklimmen van de Dutch Marketing Awards waar bol.com werd gekozen tot Marketing Company of the Year. Poels werkte daarvoor bij verschillende bedrijven, waaronder KPN en Ikea.

Bij Nederlandse Loterij is Poels verantwoordelijk voor het verder uitbouwen van de spelmerken. Nederlandse Loterij is de grootste kansspelorganisatie van Nederland en bekend van spelmerken zoals Staatsloterij, Lotto, Eurojackpot, Miljoenenspel, Lucky Day, Krasloten en Toto. Het werd dit jaar verkozen tot Adverteerder van het Jaar bij de SAN Accenten. Arno de Jong (CMO) hoopt met de komst van Poels meer slagkracht van de spelmerken te kunnen ontwikkelen.

Dries Poels zegt uit te kijken om aan de slag te gaan bij Nederlandse Loterij. 'Het is ook een mooi moment om te beginnen, aan de vooravond van de regulering van online kansspelen in Nederland.' 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in