Overslaan en naar de inhoud gaan

Ine Stultjens wordt marketingdirecteur bij Deli Home

Ze start per 1 september bij de 'digitale timmerfabriek'. Meest recent was Stultjens marketingbaas van Auping.
ine stultjens
Ine Stultjens heeft een nieuwe baan
ine stultjens
Ine Stultjens heeft een nieuwe baan

Ine Stultjens is aangesteld als de nieuwe head of marketing van Deli Home, producent en leverancier van bouwmaterialen. Merken die onder deze 'digitale timmerfabriek' vallen zijn onder meer Bruynzeel, Lundia en Skantrae. Het hoofdkantoor van Deli Home is gevestigd in Gorinchem. 

related partner content for mobile comes here

Stultjens, die zich op LinkedIn profileert als 'queen of marketing & comms', gaat per 1 september aan de slag in haar nieuwe rol. 

Stultjens werkte tot april dit jaar als head of marketing & communications bij beddenmerk Auping, waar ze sinds 2016 actief was. In een verder verleden werkte ze in diverse marketingfuncties bij onder meer Nestlé en Innocent Drinks. 

Deli Home zegt in een verklaring met de komst van Stultjens te verwachten 'dé digitale timmerfabriek' van Europa te worden. Stultjens zelf zegt: 'Ik kijk ernaar uit om het ambacht van houtbewerking bij Deli Home te omarmen en door digitale innovaties te zorgen dat 'customized home improvement' voor iedereen de norm wordt.'

Het is niet bekend wie Stultjens bij Auping heeft opgevolgd.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in