Overslaan en naar de inhoud gaan

Zo komt Mark de Lange (Ace & Tate) de zomer door

De oprichter-eigenaar van het brillenmerk: ‘Bij metal kan ik me goed concentreren.’
Mark de Lange
Mark de Lange
© Fotocredit: Søren Jepsen
Mark de Lange
Mark de Lange
© Fotocredit: Søren Jepsen

Tja, zou je nou zeggen dat er in tien jaar Ace & Tate veel veranderd is? Los van het feit dat het brillen(retail)merk als een raket is gegroeid? Niet echt eigenlijk. Of je zou het zo kunnen zeggen: Ace & Tate is consistent vast blijven houden aan het in het begin bedachte idee. De brillenmarkt moest worden opgeschud. Hoe? Door een kwalitatief goed product te bieden voor een goede prijs en ook de service op een goed niveau te houden. Klinkt eenvoudig, klinkt als een open deur zelfs, maar De Lange zag dat het er niet was en miste vooral transparantie. Want waarom moet ‘deze’ bril (verzint u er zelf maar een fancy merk bij), zoveel kosten? Niet uit te leggen.

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in