Overslaan en naar de inhoud gaan

Holland Casino geeft ‘Leef spannend’ nieuw hoofdstuk met commercial ‘Enigma’

‘Iedereen heeft dezelfde spelkansen en dat maakt het alleen maar mooier.’
Enigma
Enigma
© Holland Casino
Enigma
Enigma
© Holland Casino

Holland Casino komt met een opvolger van de campagne ‘Alles op rood’ uit 2022: ‘Enigma’ (bureau: Indie Amsterdam, full credits onderaan). Daarin zien we een raadselachtige man, een illusionist misschien, die terwijl hij het casino binnenloopt verschillende trucs doet. De kijker verwacht dan ook dat hij aan de roulettetafel zijn fiche op het juiste nummer zal inzetten. Dit is de commercial:

related partner content for mobile comes here
Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

Geluk laat zich niet afdwingen

De campagne moet net als ‘Alles op rood’ (zie verderop in dit bericht), invulling geven aan het thema ‘Leef Spannend’. De nieuwe commercial voor de vestigingen van Holland Casino is onder meer te zien op televisie, in de bioscoop, online. De merkcampagne is ook te zien via DOOH-advertising.

Beleving

Holland Casino wil de beleving van het spel centraal zetten in de Enigma-commercial. Want? ‘Holland Casino is en blijft de enige plek waar je dat op deze manier kunt ervaren en waar je in een ontspannen sfeer een spannende avond kunt beleven. Het feit dat iedereen daarin dezelfde spelkansen heeft, maakt het alleen maar mooier. Geluk laat zich immers door niemand afdwingen.’ Holland Casino wil mensen via de commercial niet alleen uitnodigen om te komen spelen, maar vooral ook om hierbij de verbeelding de vrije loop te laten. ‘En zo van een normale zaterdagavond een onvergetelijke zaterdagavond te maken.’

Dit is de commercial 'Alles op rood' uit 2022, die in dezelfde James Bond-achtige stijl is geschoten:

Alles op rood

Credits

Holland Casino: Carlijne van der Tuijn, Tom van Kuyk

Advertising Agency: INDIE Amsterdam

Production Company: Hobby Film Amsterdam

Director: Vesa Manninen

D.O.P.: Robbie van Brussel

Edit: MRTN (Martin Heijgelaar en Pim van der Pas)

Grading: Jean Clement Soret @Company3

VFX/Online: The Compound

Muziek licensing: AMP Amsterdam

Geluid: REC Sound / Levalo

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in