Overslaan en naar de inhoud gaan

PostNL introduceert 'bezorgvoorkeuren' in nieuwe merkcampagne

Ook is er een nieuw geluid ('Tot snel') en een vernieuwde huisstijl. TBWA\Neboko ontwikkelde de campagne.
postnl
PostNL introduceert 'Bezorgvoorkeuren'.
postnl
PostNL introduceert 'Bezorgvoorkeuren'.

PostNL lanceert vandaag een nieuwe campagne genaamd 'Tot snel'. De campagne, waarin 'bezorgvoorkeuren' centraal staan, is ontwikkeld door TBWA\Neboko, de lead agency van het postbedrijf. 

related partner content for mobile comes here

Sylvia Coumans, manager merk en communicatie PostNL: 'Dagelijks komen we in alle straten van Nederland en zo leren we onze klanten en hun wensen steeds beter kennen. Want of je nu verstuurt of ontvangt, iedereen wil dat een pakket of brief op het juiste moment en de juiste plek wordt bezorgd. Daarom zoeken we naar oplossingen zoals de Bezorgvoorkeuren, zodat we de favoriete bezorger van de Nederlanders kunnen zijn en blijven.'

De campagne draait om herkenbare situaties waar Nederlanders dagelijks mee te maken hebben, die -aldus PostNL- in de tv-commercial door een band van een 'luchtige en relativerende noot' worden voorzien. Zo kijken we naar Sebas en Roos, de ouders van een drieling die ze maar niet stil weten te krijgen. En dan kan zoiets simpels als een deurbel roet in het eten gooien. Gelukkig zijn er nog de Bezorgvoorkeuren van PostNL...

Rik Ledder, ceo TBWA\Neboko: 'Tot snel, dat is wat mensen tegen elkaar zeggen. Twee woorden die voor positiviteit staan en het is daarnaast een belofte van PostNL aan de klant.'

Nieuwe huisstijl

Ook presenteert PostNL een 'brand refresh', ontwikkeld door Studio Dumbar. Het ontwerp bouwt voort op de bekende oranje stijl van het bedrijf en introduceert een nieuw element; de 'postlijn'. Verder heeft MassiveMusic een nieuw 'herkenbaar geluid' voor PostNL ontwikkeld, die is te horen in de tv-commercial. De komende tijd wordt de vernieuwde huisstijl gefaseerd doorgevoerd; in digitale uitingen en in gedrukte vormen op de PostNL-voertuigen. 

De campagne wordt op televisie en online uitgerold.

Credits:
Opdrachtgever: PostNL
Bureau: TBWA\Neboko
Media: Dentsu
Productiemaatschappij: HolyFools
Online: The Compound
Grading/online: Crabsalad
Muziek: MassiveMusic
Sound: Public Audio
Branding: Studio Dumbar

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in