Overslaan en naar de inhoud gaan

Albert Heijn zet huismerk in de spotlights: 'Beter in eigen merk. En dat merk je'

De huismerkcampagne richt zich op betaalbaarheid en op de ‘uitstekende kwaliteit van de eigen-merkproducten’.
Huismerk
Huismerk
Huismerk
Huismerk

Albert Heijn lanceert aanstaande maandag de campagne ‘Beter in eigen merk. En dat merk je.’ Die richt zich uiteraard op ‘goede kwaliteit tegen een scherpe prijs’. En Albert Heijn hamert op het ‘lekkere, gezonde en duurzame’ aanbod van het eigen merk. De super laat in een bericht aan de pers weten dat het aantal eigen-merkproducten in de boodschappenmand voor het derde jaar op rij toeneemt. Dit is de commercial die tot half september te zien zal zijn:

related partner content for mobile comes here

Beter in eigen merk. En dat merk je.

Albert Heijn zegt dat het eigen merk altijd al speerpunt is geweest bij de supermarkt waarbij het uitgebreide aanbod continu wordt vernieuwd. ‘Het eigen-merkassortiment wordt ontwikkeld door eigen productexperts, kwaliteitsmanagers, culinaire chefs en onze partners, en ook altijd getest in onze keukens en bij klanten. Zo slagen we erin om al jaren toonaangevend te zijn met eigen-merkproducten.’ Volgens Albert Heijn vallen de producten regelmatig in de prijzen. ‘Van de Consumentenbond tot de Telegraaf Smaaktest en van de Grote Hamersma.’ Johan van der Zanden, directeur marketing & communicatie bij Albert Heijn, ziet dat klanten steeds meer op de prijs letten en vaker eigen-merkproducten kopen. Van der Zanden: ‘Albert Heijn maakt het met het eigen merk, en in het bijzonder met de Prijsfavorieten, mogelijk om te kiezen voor de allergoedkoopste producten van topkwaliteit.’

Eigen merk
Eigen merk

Over eigen merk van Albert Heijn

Klanten van Albert Heijn kunnen kiezen uit 10 duizend eigen-merkproducten en uit onderzoek blijkt dat klanten ook dit jaar weer meer eigen-merkproducten kopen dan voorheen. De verkoop van bijvoorbeeld de AH 100% Pindakaas is verdubbeld. Daarnaast zijn er de bekende merken van Albert Heijn, Perla koffie, Delicata chocolade, Care verzorgingsproducten, Zaanse Hoeve zuivel, Brouwers Bier en Zaanlander Kaas. Prijsfavorieten zijn de inmiddels 2 duizend allergoedkoopste eigen-merkproducten van Albert Heijn, te herkennen aan het blauwe duimpje. Voor alle dagelijkse boodschappen en alles voor in het huishouden zijn er Prijsfavorieten beschikbaar.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in