Overslaan en naar de inhoud gaan

Fiat stimuleert medewerkers Fiat te rijden... door hun auto in te pakken.

Fiat-medewerkers in Turijn keken op hun neus toen zij na het werk huiswaarts wilden: hun auto was ingepakt in een grote plastic zak.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Fiat-medewerkers in Turijn die na het werk huiswaarts wilden, wachtten een opmerkelijke verrassing: hun auto was ingepakt in een grote plastic zak. Dat overkwam Fiat-mensen die met een ander merk reden. De auto&;s van Fiat-rijders bleven ongemoeid. Op de ingepakte auto troffen de &;ontrouwe&; medewerkers ook een &;liefdesverklaring&; aan: &;Je met een ander zien heeft ons hart gebroken. Maar desondanks blijven we aan je denken.&;

related partner content for mobile comes here

Het gaat om een reclameactie van het management, dat medewerkers wil stimuleren een wagen van het eigen merk te kopen, met 26 procent korting.

De vakbonden hebben laten weten dat ze niet gecharmeerd zijn van de actie. Zij hebben het zelfs &;&; genoemd. Het Fiat-management wil de actie desalniettemin bij andere Fiat-vestigingen herhalen.

Bron: ANP

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in