Euro RSCG grootste mondiale reclamebureau
Dat blijkt uit het Wereldwijde Markthandelaren Verslag van 2006, gepubliceerd door Adage. Euro RSCG Worldwide stond vorig jaar nog derde. De stijging is onder meer te danken aan nieuwe accounts als Reckitt Benckiser, plus de groei in de Latijns-Amerikaanse en Chinese markten.
Euro RSCG Worldwide heeft wereldwijd 75 rekeningen en 1.346 opdrachten waarmee het bureaus zoals Ogilvy & Mather, McCann Erickson Worldwide, Grey Worldwide en BBDO Worldwide overtreft.
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaAccountmanager
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisDavid Jones, algemeen directeur van Euro RSCG Worldwide: ‘Terwijl onze kantoren in New York, Londen en Parijs de meeste aandacht neigen op te eisen, is Latijns-Amerika in feite één van onze beste uitvoerders. Regionaal directeur Ricardo Monteiro heeft Euro RSCG geleid bij het winnen van 25 internationale en 45 lokale prijzen in 2006. ‘Ook China dreunt door voor ons, dat is waarom we 's werelds grootste full-time field marketing kracht van zo'n 30 duizend werknemers hebben verworven in China alleen.'
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid