Overslaan en naar de inhoud gaan

Euro RSCG grootste mondiale reclamebureau

Euro RSCG Worldwide is het grootste mondiale reclamebureau, gemeten naar het aantal rekeningen.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dat blijkt uit het Wereldwijde Markthandelaren Verslag van 2006, gepubliceerd door . Euro RSCG Worldwide stond vorig jaar nog derde. De stijging is onder meer te danken aan nieuwe accounts als Reckitt Benckiser, plus de groei in de Latijns-Amerikaanse en Chinese markten.

related partner content for mobile comes here

Euro RSCG Worldwide heeft wereldwijd 75 rekeningen en 1.346 opdrachten waarmee het bureaus zoals Ogilvy & Mather, McCann Erickson Worldwide, Grey Worldwide en BBDO Worldwide overtreft.

David Jones, algemeen directeur van Euro RSCG Worldwide: ‘Terwijl onze kantoren in New York, Londen en Parijs de meeste aandacht neigen op te eisen, is Latijns-Amerika in feite één van onze beste uitvoerders. Regionaal directeur Ricardo Monteiro heeft Euro RSCG geleid bij het winnen van 25 internationale en 45 lokale prijzen in 2006. ‘Ook China dreunt door voor ons, dat is waarom we 's werelds grootste full-time field marketing kracht van zo'n 30 duizend werknemers hebben verworven in China alleen.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in