Overslaan en naar de inhoud gaan

Arbeidsmarktcommunicatie krijgt eigen academie

Arbeidsmarktcommunicatieportal Amcinfo.nl en Intelligence Group, het onderzoeks- en adviesbureau gericht op arbeidsmarktcommunicatie,…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Doel is het vakgebied arbeidsmarktcommunicatie door te ontwikkelen en tot een brede kennisoverdracht te komen tussen werkgevers, reclamebureaus en mediapartners. Initiators zijn Geert-Jan Waasdorp, directeur van Intelligence Group en Martijn Hemminga, hoofdredacteur van .
‘Het vakgebied arbeidsmarktcommunicatie heeft zich de laatste jaren nauwelijks kunnen ontwikkelen. Door de kleine economische groei waren er slechts sporadisch grote campagnes terug te vinden in de media’, licht Waasdorp toe. ‘De meeste kennis is de laatste jaren verdwenen doordat de recruitmentafdelingen zijn gesaneerd. Nu de arbeidsmarkt weer snel aantrekt, is er veel vraag naar nieuwe kennis.’

related partner content for mobile comes here

De AMC Academie biedt drie masterclasses aan op gebied van arbeidsmarktcommunicatie. Elke masterclass heeft een eigen thematiek, van kennismaking met de grondprincipes van arbeidsmarktcommunicatie tot en met de strategische rol van arbeidsmarktcommunicatie binnen een organisatie.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in