Arbeidsmarktcommunicatie krijgt eigen academie


Doel is het vakgebied arbeidsmarktcommunicatie door te ontwikkelen en tot een brede kennisoverdracht te komen tussen werkgevers, reclamebureaus en mediapartners. Initiators zijn Geert-Jan Waasdorp, directeur van Intelligence Group en Martijn Hemminga, hoofdredacteur van Amcinfo.
‘Het vakgebied arbeidsmarktcommunicatie heeft zich de laatste jaren nauwelijks kunnen ontwikkelen. Door de kleine economische groei waren er slechts sporadisch grote campagnes terug te vinden in de media’, licht Waasdorp toe. ‘De meeste kennis is de laatste jaren verdwenen doordat de recruitmentafdelingen zijn gesaneerd. Nu de arbeidsmarkt weer snel aantrekt, is er veel vraag naar nieuwe kennis.’
De AMC Academie biedt drie masterclasses aan op gebied van arbeidsmarktcommunicatie. Elke masterclass heeft een eigen thematiek, van kennismaking met de grondprincipes van arbeidsmarktcommunicatie tot en met de strategische rol van arbeidsmarktcommunicatie binnen een organisatie.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid