Overslaan en naar de inhoud gaan

Boeken!!

Ik heb weer twee boeken voor me liggen die ik graag gerecenseerd wil zien voor Tijdschrift voor Marketing.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De eerste:
, door Joseph Turow. Subtitel: Marketing Discrimination in the Digital Age. Van MIT Press.

related partner content for mobile comes here

De schrijver onderzoekt het gebruik van databases als marketingtool en beschrijft wat de implicaties zijn voor media, adverteerders en de maatschappij in z'n geheel. Want als marketing alleen nog maar tot doel heeft om aanbod- op- maat te creëren voor individuen, wat zijn dan de gevolgen voor het maatschappelijk leven?

Het tweede boek:
- marketingstrategieën van een genie, door Koos de Wilt, jurist, marketeer en kunsthistoricus.
Uitgever: Nieuw Amsterdam
Een analyse van de schilder aan de hand van hedendaagse marketing- en managementtheorieën, zoals de concurrentiestrategieën van Porter en de groeistrategieën van Ansoff.

Wie wil? Laat het me snel weten en vergeet niet je adres te mailen, dan stuur ik de boeken snel op.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in