Overslaan en naar de inhoud gaan

Ask.com Search Challenge van start

Het langverwachte moment is daar: de start van de Ask.com Search Challenge. Vanaf vandaag maak je als deelnemer aan de interactieve…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het langverwachte moment is daar: de start van de . Vanaf vandaag maak je als deelnemer aan de interactieve speurtocht vier weken lang kans op mooie prijzen, zoals een geheel verzorgd weekend Londen, MP3-spelers en uiteenlopende 'goodies'.

related partner content for mobile comes here

Bovendien krijgt de winnaar een eigen Smart Answer op Ask.com: hierbij wordt de naam van de winnaar een uniek zoekresultaat. Elke week introduceren zoekmachine Ask.com en DutchCowboys een nieuwe serie raadsels voor de Search Challenge. Iedereen kan meedoen en er met één van de prachtige prijzen vandoor gaan. Degene die de zoektocht het snelst doorloopt wint de reis naar Londen.

Op staat een zoekveld. Om te beginnen met de Search Challenge typ je in de zoekbalk: 'Speel de Search Challenge met Ask.com'. Daarna verschijnt het eerste raadsel. Door creatief te zoeken en een beroep te doen op je online zoekvaardigheden kun je de raadsels oplossen. Elke goede oplossing onthult weer een nieuw raadsel. Aan het einde van speurtocht wacht een uitgebreid prijzenpakket. Dus aarzel niet en speel mee.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in