Eremetaal Magneten naar de PersoneelZaak


Verder gaf Stichting Jaarprijzen Personeelscommunicatie (SJP) nog zeven gewone Magneten weg. Ook hier weer de PersoneelZaak voor werk voor Heineken. Andere Magneet-winnaars waren Ogilvy & Mather (voor eigen werk), DDB Amsterdam voor Sire (een keer voor een campagne, een keer voor een commercial), Maximum voor de Belastingdienst/CICT, Inc-21 voor De Brauw Blackstone Westbroek en N=5 voor Nuon HRM. Bij de deelbekroningen (vijf genomineerden) vielen dit jaar geen prijzen.
De jury onder leiding van Rob Floor honoreerde dus elf van de 25 nominaties. Vorig jaar was de oogst nog 17 prijzen uit 37 nominaties. Deze daling is in lijn met het aantal inzendingen: die gingen terug van 150 in 2003 naar 100 nu. Volgens SJP-voorzitter Gertjan de Waal te verklaren door het feit dat er minder werk is gemaakt en bureaus kritischer hebben ingestuurd. 'In tijden van recessie wordt er meer op het geld gelet en werd alleen het beste ingezonden.' Dat doet volgens hem echter niets af aan de kwaliteit van de Magneten-winnaars van dit jaar. 'Daar zaten mooie staaltjes van arbeidsmarktcommunicatie bij.'
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSUniversiteit Utrecht won verder nog de SJP-PW/Intermediair Employer Brand 2004. Drie studententeams van de Willem de Kooning Academie gingen naar huis met de SJP/Vea Actie Jong Talent 2003. Zilveren Magneten v.l.n.r.: Koninklijke Marine, Politie-LSOP en KPMG
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid