Energiebedrijf wil merk worden
Drie energiebedrijven, PNEM, Megalimburg en Edon, zijn in december samengesmolten onder de naam Essent, dat nu 40 procent van de markt in…
Het streven is de klantenkring, dus consumenten, organisaties en bedrijfsleven, zo snel mogelijk inzicht in de nieuwe situatie te geven. Essent pakte gelijk flink uit met commercials, brieven, advertenties en een website. Essent wil zich profileren als een bedrijf dat diensten en producten biedt op het gebied van comfortabel wonen en werken. Tegelijkertijd gaan zij zich sterker manifesteren in de energiemarkt, die binnen afzienbare tijd een vrije markt wordt. Essent gaat zih als een duidelijk merk ontwikkelen en wil het imago van monopolistisch energiebedrijf van zich afschudden. Frederique maakt nog een marketingtekstje.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Externe communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager New Business
SpottaAccountmanager
Spotta
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid