Overslaan en naar de inhoud gaan

Eindelijk een echt persoonlijke banner

Bij het bekijken van een artikel bij PCWorld.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Bij het bekijken van een kreeg ik een 'leaderbord' voorgeschoteld met persoonlijke data. Allemachtig, is dat even schrikken! Hoe komen ze eraan? Wat willen ze nu van me? En, voor Molblog, ook een knap staaltje marketing.

related partner content for mobile comes here

'Does your Firewall have a Security Hole?'

En vervolgens:
Your Computer
Windows 2000
Netscape
Version 5.0

En dan:
Your Location
Amsterdam
Noord-Holland
Netherlands

Your Internet Connection
Xs4all Internet

Uiteraard op geklikt, dus een goede banner, om uit te komen bij , een firma in beveiligingssoftware, en de boodschap "Yes: Your Firewall Has a Hole!" Met natuurlijk een oplossing.

De details zijn verder niet belangrijk. Wel natuurlijk dat ik net van Windows 2000 op XP was overgestapt, geen Netscape draai maar Firefox, en wel verbinding heb bij Xs4all in Amsterdam, maar zelf elders werkte.

Maar dit was een glimp van op de persoon- en doelgericht adverteren, iets waar wel heel veel over geroepen wordt maar wat in de praktijk nog nauwelijks voorkomt.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in