Belgian Airlines past dertienbollig logo aan
De luchtvaartmaatschappij Brussels Airlines past haar nieuwe logo aan om bijgelovige klanten niet af te schrikken.
Dat meldt het Belgische dagblad De Tijd. De dertien bolletjes die de letter 'b' vormen, veroorzaken onrust bij bijgelovigen en worden daarom gewijzigd in een 'b' met veertien bolletjes. Er kwam er vooral reactie uit Italië en de VS op de dertien bollen. Maar ook sommige Belgen reageerden. Een week na de officiële voorstelling van het logo op 7 november besloot de luchtvaartmaatschappij het logo aan te passen. Omdat er slechts één vliegtuig het logo met dertien bolletjes droeg, is de aanpassing geen zware investering voor de luchtvaartmaatschappij. Ook de uniformen en het briefpapier met het nieuwe logo moeten nog worden gemaakt.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager
Spotta
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid