Overslaan en naar de inhoud gaan

Dit zijn de 8 nominaties voor de Pim Marketing Literatuur Prijs 2023

De genomineerde boeken bestrijken een breed palet aan onderwerpen.
Welk boek gaat er dit jaar met de winst vandoor?
Welk boek gaat er dit jaar met de winst vandoor?
Welk boek gaat er dit jaar met de winst vandoor?
Welk boek gaat er dit jaar met de winst vandoor?

Het marketingvak is op het moment erg vol van Artificial Intelligence, maar dat wordt niet weerspiegeld in de titels die door de jury van de Marketing Literatuur Prijs van Platform voor Innovatie in Marketing (Pim) zijn genomineerd. AI 'domineert' het veld niet. Het ontbreekt niet in de lijst, maar sales, b2b-marketing, brand design en customer experience (en nog meer onderwerpen) ook niet. Dit zijn de genomineerden op alfabetische volgorde van de titel:

related partner content for mobile comes here

Dit zijn de genomineerden voor de Marketing Literatuur Prijs 2023 op alfabetische volgorde van de (eerstgenoemde) auteurs:

  • De Ruwe Diamant - Steven Van Belleghem "
  • AI in Marketing - Charida Dorder
  • The Customer Leader - Rudy Moenaert & Henry Robben
  • Why your customer experience program will fail - Frederieke Niehoff & Aleksandra Pilniak
  • Strategisch Brand Design - Roel Stavorinus
  • Handboek strategische B2B-marketing - Jean-Pierre Thomassen
  • Speak up now! - Wim Vermeulen
  • Salestech - Hanneke Vogels

 

Meer dan een uitreiking

De winnaar van de Pim MLP 2023 wordt bekend gemaakt op 28 november aanstaande, maar Pim waarschuwt: ‘Het gaat verder dan een uitreiking!’ De MLP viert dan namelijk zijn 20-jarig bestaan met een volgens Pim ‘buitengewoon event’.

Bezoekers wordt de kans geboden om ‘enkele van de meest invloedrijke marketingexperts van het afgelopen jaar’ te ontmoeten. Bovendien belooft Pim dat alle genomineerden het podium betreden om exclusieve inzichten te delen. Aanwezigen krijgen de gelegenheid om in break-out sessies te discussiëren over actuele vraagstukken die leven in het vakgebied marketing. Meer informatie op de website van Pim.

Jury

De jury bestaat uit ouwe getrouwen, maar verwelkomt ook een aantal nieuwe marketingdeskundigen. Zie onderstaande afbeelding.

De ter zake kundige jury
De ter zake kundige jury
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in