Overslaan en naar de inhoud gaan

Clinic: Customer Experience, de hype voorbij!

Waarom stoeien veel organisaties met het realiseren van een doorbraak binnen customer experience? Kom gratis naar de clinic op 2 november!
Partner
Beeckestijn Business School

Werk verandert continu en dat vraagt om de juiste kennis en skills. Beeckestijn Business School helpt hiermee. Met compacte en praktische programma’s op verschillende niveaus binnen digital, marketing, cx, data en communicatie door 100% vakexperts.

Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Ben je op zoek naar nieuwe kennis over customer experience? Kom dan naar deze clinic op 2 november van 13:00 - 15:00 uur bij Beeckestijn Business School in Leusden.

Onderscheid feit van fictie

Tijdens deze clinic scheiden we feit van fictie en gaan we dieper in op de redenen waarom veel organisaties stoeien met het realiseren van een doorbraak binnen customer experience. De deelnemers krijgen inzicht in de kracht van evidence based werken ongeacht de omvang van de organisatie. 

Deze clinic is voor iedere professional die verantwoordelijk is of wil zijn voor customer experience binnen zijn of haar organisatie.

Over Daan Noordeloos

Klantfundamentalist is de beste omschrijving die Daan kan geven als het gaat om zijn werk. Al meer dan 12 jaar werkt hij in verschillende functies waarbij klantbeleving de rode draad vormt in zijn carrière. Op dit moment staat er ‘’Manager Marketing & Klantstrategie’’ op zijn kaartje. Een titel die rechtvaardigt dat hij zich op alle niveaus bemoeit met de klantbeleving bij transavia.com. ‘’Ik geniet van elegant servicedesign dat slim inspeelt op de onbewuste drijfveren van consumenten. Veel impact maken met beperkte middelen.’’

Meld je aan!

Kom op vrijdag 2 november 2018 naar deze clinic bij Beeckestijn Business School. De clinic wordt gehouden van 13.00 – 15.00 uur bij Beeckestijn Business School, Leusderend 30, 3832 RC te Leusden. Inloop is mogelijk vanaf 12.40 uur. Meld je gratis aan!

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Partner
Beeckestijn Business School

Werk verandert continu en dat vraagt om de juiste kennis en skills. Beeckestijn Business School helpt hiermee. Met compacte en praktische programma’s op verschillende niveaus binnen digital, marketing, cx, data en communicatie door 100% vakexperts.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in